tisdag 31 juli 2012

Rensning

På sista tiden så har jag ägnat väldigt många timmar till att få rensat bland mina barn och ungdomssaker. Jag och mina föräldrar hade nämligen ett förråd tillsammans i en stad som ingen av oss längre bor i. Så det var dags att ta tag i det.
Samtidigt som det är lite jobbigt att gå igenom eftersom det är så himla mycket ....av allt, så är det faktiskt lite roligt också. Det har varit många "ja just ja!" "åhh""varför har jag sparat det här?!".



Den röda dockvagnen på bilden vart jag retad för när jag var liten. Alla andra hade rosa eller lila med en rundad sufflett, min var röd och kantig, jag gillade den jättemycket.
Under står en gammal skolbänk med klaff och pulpet. Inuti ligger det bänkpapper med Smurfarna på.



Kanske att det här är världens coolaste trehjuling, i alla fall i mitt tycke ;)

På lördag blir det att stå på Täby bakluckeloppis för att bli av med lite av sakerna. Ska ta tag i förrådet här hemma också under veckan. 


//Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar